Reklamacja i zwroty

ZWROT PRODUKTU - GWARANTOWANE 14 DNI

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 Maja 2014 roku „O prawach konsumenta” masz prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki. Aby skorzystać z tego prawa:

1. Poinformuj nas o tym drogą mailową :

  • adres email: sklep@fumare.pl

2. Wypełnij formularz zwrotu towaru, który znajdziesz na odwrocie karty i dołącz go do zwracanego przedmiotu

3. Zabezpiecz zwracany towar (folią, papierem pakowym itp.) na czas wysyłki i wyślij zwracany towar na adres:

CENTRUM HANDLU CHROBRY
PHU SENSAZIONE MARCIN BARAN,
UL. HALLERA 132 / Box nr 13
80-416 GDAŃSK
TEL : 505 848 085

4. Zwrot pieniędzy na podane w formularzu konto bankowe otrzymasz w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia odstąpienia od umowy. Zwrot płatności może być wstrzymany do momentu dostarczenia towaru do naszej firmy.

W tym przypadku otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - cena produktu oraz kosztów wysyłki najtańszej dostępnej na naszej aukcji bez względu na to jaka była rzeczywista kwota przesyłki.

5. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

6. Produkt odesłany w ramach reklamacji / zwrotu powinien być czysty. Koszt serwisowego czyszczenia 20PLN/brutto.

7.Konsument pokrywa wszelkie bezpośrednie koszty związane ze zwrotem rzeczy (koszty wysyłki , koszty opakowania, koszty dostawy do punktu nadawczego np. na Pocztę lub biuro kuriera)

Pamiętaj! Prawo odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcji rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jego wartości (stwierdzenia zabrudzenia )lub odmowy przyjęcia zwrotu. Sprawdzenie sprzętu nie może przekraczać zakresu tej samej czynności jak w sklepie stacjonarnym.

REKLAMACJE

Każdy zakupiony towar podlega gwarancji. Aby zareklamować produkt:

1. Poinformuj nas o tym drogą mailową :
a) adres emai: sklep@fumare.pl

2.Wypełnij formularz reklamacyjny, który znajdziesz na odwrocie. Pamiętaj o opisie szczegółowym usterki, który pomoże nam szybciej rozwiązać sytuację.


3. Zabezpiecz zwracany towar (folią, papierem pakowym itp.) na czas wysyłki i wyślij zwracany towar na adres:

CENTRUM HANDLU CHROBRY
PHU SENSAZIONE MARCIN BARAN,
UL. HALLERA 132 / Box nr 13
80-416 GDAŃSK
TEL : 505 848 085

4. Produkt odesłany w ramach reklamacji / zwrotu powinien być czysty. Koszt serwisowego czyszczenia 20PLN/brutto.

5. W ciągu 14 dni od dnia dostarczenia produktu do naszej firmy ustosunkujemy się do Twojej reklamacji. W tym czasie sprawdzimy co się dzieje z towarem, naprawiamy go bądź wymieniamy na nowy, sprawny. W przypadku gdy będzie to nie możliwe zwrócimy pieniądze, dlatego ważne jest, aby w formularzu reklamacyjnym wpisać dane do przelewu.

TOWAR USZKODZONY W TRANSPORCIE

Każdy produkt przed wysyłką jest sprawdzany przez naszych pracowników pod kątem kompletności i braku uszkodzeń. W przypadku otrzymania produktu uszkodzonego w transporcie należy złożyć reklamację bezpośrednio u przewoźnika – wypisać protokół uszkodzenia towaru w transporcie ( formularze posiada kurier, listonosz, osoba wydająca przesyłkę)

Na podstawie prawa przewozowego, art. 75 ust.3 pkt 2 jedyną stroną uprawnioną do złożenia reklamacji jest właściciel towaru. Jeśli przesyłka została odebrana przez odbiorcę właścicielem towaru zgodnie z umową przewozu jest odbiorca, jeśli natomiast odbiorca odmówił przyjęcia przesyłki i została ona zwrócona do nadawcy, właścicielem towaru jest nadawca.

FORMULARZ - ZWROT TOWARU/REKLAMACJI